Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pokeR | użytkownik

imię i nazwiskoAleks Poker adresLeszno zarejestrowany29.09.2008 @11:04:31 ostatnio na stronie07.07.2017 @03:36:55

"Doskonałość jest Gwiazdą Gówna
na której miłość
umarła ze śmiechu."

"Człowiek rodził się jako syn szewca, dziedziczył warsztat po ojcu i był szewcem do końca życia. Albo rodził się jako kobieta, więc najpierw była rola córki, a potem żony i matki, wreszcie babki. Te role stanowiły mocną podstawę osobowości. Dziś nie jest to oczywiste, ktoś rodzi się jako kobieta, a umrzeć może jako mężczyzna. "

https://www.youtube.com/watch?v=TKO8zmF98nI

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty93 komentarze2692 posty na forum56

komputer / sprzęt
drapaczka do jaj

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Marteczka94    13.05.2015 @20:03:40
aha, w moim wierszu, czy w twoim komentarzu? jedyna moja koncepcja/hipoteza jest, ze to znaczy "nie", czyli nie dla tego wiersza, jest kiepski i nieudany, ale mam nadzieje, ze chodzilo ci o cos innego. ^^ zreszta ukryta wiadomosc, to powinno byc uw, chyba ze to nie skrot, albo w innym jezyku, ale to nie wiem jakim, bo po angielsku to by bylo hidden message, czy cos takiego (hm.) hmm, poddaje sie, nie wiem. ^^
~Marteczka94    13.05.2015 @19:45:08
co to znaczy ne? xd
~Marteczka94    09.05.2015 @21:07:05
no, moglam, ale tu mialo byc to slowo, a w nawiasie jest specjalnie, to byl, eee, zamysl artystyczny. ale dzieki wielkie za komentarz, zapamietam sobie
-enonesohceht    09.05.2015 @00:42:31
Well ,just ignore my account name and play with the idea.......
-enonesohceht    09.05.2015 @00:40:23
You and me both..
~MaszaLubov    06.05.2015 @10:28:55
Hmm.ok.przekonuje mnie to wyjaśnienie
_______
Martwe ptaki ozdabiają zaspy
~MaszaLubov    02.05.2015 @16:14:48
Nie taka ukryta kamera
_______
Martwe ptaki ozdabiają zaspy
*Krix13    02.05.2015 @13:39:21
Polej, polej, polej,polej
trzeba podnieść w głowie olej
_______
Okazuje się, że wiersze są uniwersalne.
Nie wiem czy dla wszystkich, ale z pewnością dla każdego.
^StepyMongolii    02.05.2015 @12:40:25
dzięki, przyda się trochę słońca przy tej deszczowej aurze
_______
"ty, który tu wchodzisz, żegnaj się z nadzieją" nie będzie odwrotu
~CYNKA3859    02.05.2015 @10:58:49
_______
Shit happens. So... be careful.
~Marteczka94    27.04.2015 @22:26:35
no, bez przesady... xd
~Marteczka94    27.04.2015 @22:23:29
a niby czemu? nie, serio, pewnie chodzi o komentarz do twojego wiersza ktoregos, to pewnie byla odpowiedz. spoko. ja jestem zakrecona po prost.u :D
~Marteczka94    27.04.2015 @22:01:57
no, mysle, to sie ciesze, yyy, ale co fajniusio, bo stracilam watek ^^
~Canti    22.03.2015 @02:53:01
_______
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
~Marteczka94    19.03.2015 @18:33:10
aha, rozumiem, powiedzmy, ok.
~Marteczka94    18.03.2015 @20:48:51
ale co dawno temu i nieprawda? ktorys twoj wiersz? bo ja chyba troche nie w temacie jestem? ale spoko loko, okej.
~Lisolub    18.03.2015 @09:08:21
Feng
_______
Musiałam czekać do roku pańskiego 2016, by wreszcie oświeciła mnie prawda: największym przebojem Leonarda Cohena było "Hallelujah".
~KlaudiaKasiaKasiaKla    17.03.2015 @21:55:28
To wytłumacz mi co miał on na celu?
~KlaudiaKasiaKasiaKla    17.03.2015 @21:51:00
Widzę nie umiesz przyjąć krytyki...
~Marteczka94    17.03.2015 @15:24:45
nadal nie do konca rozumiem. tylko tak z grubsza. a twoje ostatnie zdanie, ro w ogole nie ogarniam . co to sa ciuje? litosci, ja jestem tepa! ^^
~Marteczka94    16.03.2015 @22:58:26
Yy, naprawde nie wiem, czy sie cieszyc z twojego komentarza, czy uznac go za komplement, czy jednak nie. Chyba to nie jest pozytywny komentarz, choc nie do konca wiem, jak go odczytac. xd
~nna    16.03.2015 @19:16:10
panujesz, panujesz : ) nawet jeśli o tym n ie wiesz
+trzypozycje    15.03.2015 @22:34:12
wolę Judasz
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
+trzypozycje    15.03.2015 @22:27:56
Bounty 4 life
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
+trzypozycje    15.03.2015 @22:11:13
Chwile ulotne chwytam jak gruby batonika
ostatnio edytowane: 2015-03-15 22:13:02
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt